Do czego wykorzystać wideo w komunikacji wewnętrznej?
Rozwijaj motywację
Jasny cel nadaje sens działaniom. Cel oparty na wizji przekonującego lidera dodaje wiatru w żagle. Inspirujące historie są doskonałą pożywką do budowania lepszego środowiska pracy.
Otwórz dialog
Nowoczesny employer branding - daj pracownikom poczucie wpływu na biznes. Stwórz warunki do integracji i angażowania się. Daj narzędzia do dzielenia się informacjami i opiniami.
Buduj zaufanie i lojalność
Docieraj z komunikatem w odpowiednim czasie do odpowiednich osób w formie dostosowanej do odbiorców. Zadbaj o transparentność i bezpośredniość przekazu.
Wyzwalaj aktywność i kreatywność
Stwórz angażujące środowisko pracy. Przy odrobinie zachęty i odpowiednich narzędziach pracownicy dadzą upust swojej kreatywności i niejedna inicjatywa zaskoczy Ciebie i Zarząd.
Wpłyń na produktywność
Kluczem do sukcesu jest zadowolony i zmotywowany pracownik. Brak zrozumienia wspólnego celu może prowadzić do braku motywacji i niechęci do realizowania celów firmy.
Zmniejsz rotację
Pracownicy są najlepszą marką pracodawcy. Tracą chęć do pracy, jeśli czują, że są zaniedbywani i nikt nie liczy się z ich zdaniem. Usprawnij przepływ informacji. Wzmocnij employer branding wideo.
Poznaj formaty wideo, które zwiększą skuteczność komunikacji wewnętrznej
Komunikacja wewnętrzna wykorzystująca różne formaty wideo
Otrzymasz wsparcie na każdym etapie realizacji projektu: doradztwo, opracowanie strategii wideo, produkcja wideo, wdrożenia IT, zarządzanie i raportowanie.
Video news
Odpowiednia forma przekazu dla komunikacji Zarządu z pracownikami. Buduje zaufanie i jest bezpośrednia.
Video chat
Dwukierunkowa komunikacja na żywo nawet do kilku tysięcy pracowników. Buduje kulturę otwartości i dialogu.
Video newsletter
Nowa wzbogacona wersja newslettera. Angażująca dla młodej generacji pracowników. Nadaje newsom charakter emocjonalny.
Transmisje online ze spotkań
Pozwalają na udział w spotkaniach z Zarządem pracowników z odległych oddziałów. Zapobiegają poczuciu wykluczenia.
Prezentacje kluczowych osób
Przekłada się na większe zaangażowanie pracowników i zaufanie do osób, które podejmują strategiczne decyzje.
Telewizja korporacyjna
Wewnętrzny kanał wideo dla pracowników. Bezpieczeństwo i dostępność treści dla różnych urządzeń i jakości łącza.
Zawsze jest dobry czas na rozmowę. Pomożemy Ci wybrać najlepszy format wideo.
Zadzwoń 794 700 307
Nasze studio to komfortowe warunki nagrań i live streamingu

STUDIO GREEN SCREEN
60 m2 studio wyposażone w kamery 4K, prompter, mikroporty, system podwieszanego oświetlenia i ekranów podglądowych na czat i prezentacje.

WIRTUALNE TŁA I OPRAWA GRAFICZNA
Wykorzystanie atrakcyjnej oprawy graficznej (wirtualne tło, infografiki - animowane, 2D, 3D) nie tylko podnosi walory estetyczne odbioru treści, ale wzmacnia skuteczność przekazu.

DORADZTWO - KOORDYNACJA - PRODUKCJA
Dobór odpowiedniego formatu, przygotowanie scenariusza, opracowanie tekstów na prompter, przygotowanie do live'a i nagrania - ubiór, kontakt z kamerą, gestykulacja, reżyseria nagrania.
Nasze Technologie
Live streaming. Hosting wideo. Telewizje korporacyjne.
Streameus - Video CMS
Telewizja korporacyjna lub kanał wideo z opcją płatnego dostępu do treści pod własną domeną. To funkcjonalności przydatne z perspektywy korporacyjnej i twórców treści, których nie posiada FB i YT.
5 jakości i wszystkie urządzenia
Smartfon, tablet, laptop, desktop - nasz player odtwarza wideo na wszystkich urządzeniach, automatycznie dostosowując się do przepustowości łącza z którego korzysta urządzenie.
Serwery strumieniowe
Posiadamy własną fizyczną infrastrukturę w Polsce z najniższym czasem dostępu. Dostarczamy również dedykowane serwery strumieniowe do transmisji w wewnętrznych sieciach korporacyjnych.
Interakcja podczas wydarzeń live
Sondy, ankiety, przyciski call to action, autorski czat z dodatkowymi funkcjami. Interakcja z użytkownikami podczas webinarów, spotkań online, to obowiązkowy element scenariusza produkcji live.
Transmisje online na You Tube i Facebook live
Transmisje online na Facebook'a i You Tube - realizowane z dowolnej liczby kamer Full HD. Transmisje online do social media pozwalają budować duży zasięg wydarzeń.
System pay per view
Posiadamy autorski zautomatyzowany system płatnego dostępu do VoD i transmisji.
Posłuchaj praktyków. Dlaczego wykorzystują wideo?
Co mówią o nas klienci?
Wojciech RutkowskiWspółpracujemy od ponad 7 lat. Są zaangażowani i profesjonalni, szybko reagują na nasze potrzeby otwierając się z interesującą i coraz nowszą ofertą. Indywidualne podejście do naszych potrzeb oraz doświadczenie i otwarty, miły zespół są zawsze gwarantem zakończenia danego projektu sukcesem.
Prezes Zarządu CDM PEKAO
Barbara HenselKomunikatywność, otwartość, duże doświadczenie gwarantuje bezproblemową współpracę. Przeprowadzone transmisje przebiegły perfekcyjnie. Są rzetelnym i fachowym partnerem.
Communication Manager SANOFI
Jakub FrejlichProfesjonalne podejście do realizacji od strony technicznej. Szczególnie cenimy sobie otwartą komunikację i dystans, który pozwala na zdjęcie presji towarzyszącej nagraniom.
Dyrektor Biura Relacji Inwestorskich PGE
Małgorzata DoboszRozwiązania TVIP pozwalają nam na skuteczną, dwukierunkową komunikację z wszystkimi pracownikami firmy, nie wykluczając osób znajdujących się w lokalizacjach oddalonych od Warszawy. Taki sposób komunikacji przekłada się bezpośrednio na wzrost zaufania do SKANSKA jako pracodawcy, a transparentność i interaktywność sprzyjają budowaniu środowiska pracy otwartego dialogu.
Menedżer Zespołu Komunikacji SKANSKA
lat doświadczenia
projektów wideo
procent pasji i zaangażowania
procent zadowolonych klientów
Do czego wykorzystać green screen?

Jak utrzymać uwagę odbiorcy w wideo eksperckim?

Jak projektować treści dla pracowników?

Kogo nie nagrywać?

Jakie są wyzwania produkcji w studiu green screen?

Jak przygotować Zarząd do nagrania?

Jak wprowadzić wideo do komunikacji wewnętrznej?

Jak przeżyć pierwszy raz przed kamerą?

Co składa się na wizerunek osoby nagrywającej wideo?

Kiedy i jak używać promptera?

Komunikacja wewnętrzna - jak mierzyć i wykazywać efekty?
Zasada tworzenia krótkich materiałów wideo

Co jest najważniejsze w storytellingu i scenariuszu?

Komunikacja wewnętrzna w organizacji - jak zwiększyć zaangażowanie zarządu?
Jak znaleźć w firmie osoby, które będą chciały nagrywać wideo?

Czy opłaca się inwestować w wideo w komunikacji wewnętrznej?

Jakie są wyzwania w organizacji produkcji z Zarządem?

Dlaczego warto zorganizować produkcję poza siedzibą firmy?

Jak zbudować wiarygodność w przekazie wideo?

Co lubi w nas kamera?

Jaki wpływ na skuteczność przekazu mają kwestie techniczne - tło, scenografia?

Jakim językiem mówić w przekazach wideo?

Jak zatrzymać uwagę widza?

Employer branding - jak wideo zmniejsza rotację i zatrzymuje talenty?
Czy trema może być usprawiedliwieniem słabego występu?

Jak tworzyć przekazy do różnorodnych archetypów osobowości?

Jakie możliwości daje produkcja w studiu green screen?

Produkcja z udziałem Zarządu - stres czy przygoda?

Jak przekonać pracowników do komunikacji w formie wideo?

Jak pokonać lęk przed kamerą?

Na czym polega magia wideo?

Jak przygotować tekst na prompter?

Na ile emocji można sobie pozwolić w komunikacji z pracownikami?

Co możemy dla Ciebie zrobić?
Zapraszamy do kontaktu
TVIP Sp. z o.o.
Studio 1 i 2 ul. Racjonalizacji 5, Warszawa 02-673
Studio 3 ul. Cybernetyki 19B, Warszawa 02-677
NIP 113-286-90-43
tel. 22 487 97 60
tel. 794 700 307
tel. 605 319 228
Copyright 2020 TVIP ©