Do czego wykorzystać video marketing?

Generuj wysokojakościowe leady

Video marketing spójny z lejkiem marketingowym to szansa na zwiększenie konwersji z działań. W efekcie skrócisz proces sprzedaży i liczbę sfinalizowanych transakcji.

Zwiększ świadomość marki

Twórz merytoryczne i użyteczne treści tak, aby odbiorcy chcieli wracać po kolejną porcję wiedzy. Klienci mają dość inwazyjnych i perswazyjnych komunikatów. Reagują na nie mechanicznie – wyłączając je i blokując.

Buduj ekspercki wizerunek

Wybierz najbardziej przyjazną formę dzielenia się wiedzą - postaw na wideo i nadaj marce ludzką twarz. Cztery razy więcej klientów woli obejrzeć film, niż czytać.

Prowadź angażujący dialog

Tworzenie merytorycznych i wciągających treści pozwala budować lojalność i zaangażowanie. To prowadzi do działań sprzedażowych oraz pozyskania informacji zwrotnej. Dzięki temu na bieżąco kształtujesz komunikację marketingową, idealnie dostosowaną do potrzeb odbiorców.

Przechwyć ruch z social media

Video marketing to obecność na You Tube - drugiej największej przeglądarce. Widoczność w social media w formie wideo np. zwiastunów, pozwala przekierować ruch na Twoją witrynę, gdzie nastąpi pełna konsumpcja treści i kolejne działania.

Edukuj klientów

Video marketing to uświadamianie i rozwijanie potrzeb klientów. Dziel się wiedzą. Pomóż im zrozumieć, jak Twoje produkty i usługi wpłyną na rozwój ich biznesu. Bądź partnerem w biznesie i najlepszym źródłem wiedzy.

Poznaj formaty wideo, które zwiększą skuteczność działań marketingowych

WEBINAR

To video marketing realizowany na żywo. Celem jest zbieranie leadów, dzielenie się wiedzą i angażowanie odbiorców. WIĘCEJ

PIGUŁKI WIEDZY

Esencja wiedzy zamknięta w lapidarnej i atrakcyjnej formie. Dają szybką odpowiedź na pytania intrygujące Twoich odbiorców.

FACEBOOK LIVE STREAMING

Nie smartfon, a wielokamerowo z realizatorem wizji. Buduj zasięg i zaangażowanie wśród fanów marki oraz ich znajomych.

YOU TUBE LIVE STREAMING

Transmisje na kanał marki na YT - jedno i wielokamerowe. Docieraj z przekazem live do grona subskrybentów.

WYWIADY

Rozmowa z klientem o efektach wdrożenia naszego produktu jest najlepszym dowodem naszej wiarygodności.

EKSPERCKIE DEBATY ONLINE

Zaproś klientów, ekspertów wewnętrznych i zewnętrznych. Inicjuj dyskusje, które budują eksperckość marki.

CUSTOMER SUCCESS STORY

Prezentacja historii klienta, który dzięki nam osiągnął swój cel, buduje wizerunek firmy i pozwala pochwalić się osiągnięciami.

TESTIMONIALE

Budują wiarygodność i prezentują działanie firmy z perspektywy klienta. Wideo pokazuje to, czego tekst nie jest w stanie oddać.

EXPLAINER WIDEO

Krótki film, który tłumaczy skomplikowane rzeczy w prosty sposób. Najczęściej o nowych produktach, usługach, procesach.

PREZENTACJA RAPORTU

Atrakcyjne przedstawienie wyników badań i wniosków podkreśli eksperckość raportu i ułatwi jego dystrybucję.

PORADNIKI

Dzielenie się wiedzą w kontekście świadczonych usług/produktów. Często występuje product placement.

TELEWIZJA INTERNETOWA

Kanał wideo pod własną domeną to połączenie działań content marketingowych z budowaniem bazy i pozyskiwaniem leadów.

Zawsze jest dobry czas na rozmowę. Pomożemy Ci wybrać najlepszy format wideo.  

Zadzwoń 794 700 307 

Nasze studio to komfortowe warunki nagrań i live streamingu

kamera-3
STUDIO GREEN SCREEN

60 m2 studio wyposażone w kamery 4K, prompter, mikroporty, system podwieszanego oświetlenia i ekranów podglądowych na czat i prezentacje.

green-superbrands-wirtualne
WIRTUALNE TŁA I OPRAWA GRAFICZNA

Wykorzystanie atrakcyjnej oprawy graficznej (wirtualne tło, infografiki - animowane, 2D, 3D) nie tylko podnosi walory estetyczne odbioru treści, ale wzmacnia skuteczność przekazu.

DORADZTWO - KOORDYNACJA - PRODUKCJA

Dobór odpowiedniego formatu, przygotowanie scenariusza, opracowanie tekstów na prompter, przygotowanie do live'a i nagrania - ubiór, kontakt z kamerą, gestykulacja,  reżyseria nagrania.

Nasze Technologie

Live streaming. Hosting. Video CMS

Streameus - Video CMS

Telewizja korporacyjna lub kanał wideo z opcją płatnego dostępu do treści pod własną domeną. To funkcjonalności przydatne z perspektywy korporacyjnej i twórców treści, których nie posiada FB i YT.

Wideo w 5 jakościach i na wszystkich urządzeniach

Smartfon, tablet, laptop, desktop - nasz player odtwarza wideo na wszystkich urządzeniach, automatycznie dostosowując się do przepustowości łącza z którego korzysta urządzenie.

Serwery strumieniowe

Posiadamy własną fizyczną infrastrukturę w Polsce z najniższym czasem dostępu. Dostarczamy również dedykowane serwery strumieniowe do transmisji w wewnętrznych sieciach korporacyjnych.

Interakcja podczas wydarzeń live

Sondy, ankiety, przyciski call to action, autorski czat z dodatkowymi funkcjami. Interakcja z użytkownikami podczas webinarów, spotkań online, to obowiązkowy element scenariusza produkcji live.

Transmisje online na You Tube i Facebook live

Transmisje online na Facebook'a i You Tube - realizowane z dowolnej liczby kamer Full HD. Transmisje online do social media pozwalają budować duży zasięg wydarzeń.

System pay per view

Posiadamy autorski zautomatyzowany system płatnego dostępu do VoD i transmisji.

Posłuchaj praktyków. Dlaczego wykorzystują wideo?

Co mówią o nas klienci?

Naturalnie i z przyjemnością dzielą się wiedzą. Proponują rozwiązania, uprzedzają o zagrożeniach - uniknęliśmy wielu problemów i byliśmy spokojni podczas transmisji, a projekt został zrealizowany w sposób, o którym marzy każdy organizator. Wiedza z pogranicza kilku obszarów - komunikacji, marketingu, streamingu, produkcji – którą łączy TVIP w kompetencję doradczą, buduje nowy wymiar realizacji projektów wideo.

Mariusz Borkowski
Zespół Nowoczesnych Kanałów Komunikacji, ADAMED

Jestem pod wielkim wrażeniem studia TVIP: nowoczesna technologia, nagłośnienie, oświetlenie, kamery, green screen. Jest to idealne miejsce do profesjonalnych produkcji biznesowych – marketingowych, szkoleniowych oraz realizacji na żywo.

Maciej Orłoś
Dziennikarz telewizyjny, trener wystąpień publicznych

Nagrywamy webinaria od 10 lat i robimy ich coraz więcej. Widzimy przełożenie na sprzedaż. Usługa TVIP jest to taki consulting w zakresie wideo. Cenimy sobie doradztwo w zakresie organizacji, profesjonalną oprawę, wysoką jakość techniczną oraz świetną komunikację i atmosferę.

Gabriela Nadczuk
Dyrektor Marketingu COMARCH ERP

Webinar to skuteczna forma edukacji i budowania relacji z klientami. Robimy je od początku z TVIP. Posiadają profesjonalne studio green screen do produkcji webinarium i całe zaplecze techniczne. Zawsze można liczyć na praktyczne wskazówki typu jak siedzieć i w co się ubrać. Nie wyobrażamy sobie robić tego inaczej.

Krzysztof Hornicki
Dyrektor Działu Doradztwa Środowiskowego INTERSEROH

STREFA WIEDZY

Jeśli nie masz czasu na oglądanie, po prostu zadzwoń do nas: 794 700 307

 

Zasada tworzenia krótkich materiałów wideo

video

Od czego zacząć wideo marketing w firmie B2B?

video

Jak wideo skraca cykl zakupowy klienta?

video

Przepis Tomasza Kammela na udany content marketing

video

Czego marki mogą się nauczyć od ludzi telewizji?

video

Do czego wykorzystać green screen w produkcjach biznesowych?

video

Jaki wpływ na konwersję w marketingu ma wideo?

video

Jak zrealizować webinar i pozyskać wartościowe leady?

Zobacz przykłady wideo dla każdego poziomu lejka marketingowego.

video

Webinaria - zjedź na pas szybkiego ruchu w dogrzewaniu leadów.

Co jest najważniejsze w storytellingu i scenariuszu?

video

Pierwsze kroki w produkcji wideo - wskazówki Kamili Rowińskiej

video

Kogo nie nagrywać?

video

Jak pozyskiwać leady na webinar?

video

Jak pokonać lęk przed kamerą?

video

Na czym polega magia wideo?

video

Jak przygotować tekst na prompter?

video

Na ile emocji można sobie pozwolić w komunikacji z klientami?

video

Jak budować zasięg na You Tubie?

video

Kiedy wiadomo, że film jest sukcesem albo porażką?

video

Jaki jest klucz do popularności na You Tubie?

video

Webinar – poznaj doświadczenia praktyków z korporacji

Jak tworzyć wideo z eksperckimi treściami?

video

Jak tworzyć przekazy marketingowe?

video

Jak się przygotować do udzielenia wywiadu?

video

Jak się przygotować do udziału w debacie?

video

Jak się przygotować do webinaru?

video

Jak zwiększyć konwersję w content marketingu?

video

Pierwsze kroki w produkcji webinarów

video

Jakie wykorzystać wideo w biznesie szkoleniowym? - Kamila Rowińska

video

Skąd czerpać inspiracje do tworzenia wideo? - Kamila Rowińska

video

Jak nagrać wideo z udziałem eksperta?

video

Jak tworzyć przekazy do różnorodnych archetypów osobowości?

video

Jakie możliwości daje produkcja w studiu green screen?

video

Ile kosztuje produkcja wirtualnego wydarzenia?

video

Jak przeżyć pierwszy raz przed kamerą?

video

Co składa się na wizerunek osoby nagrywającej wideo?

video

Kiedy i jak używać promptera?

video

Jaki wpływ na skuteczność przekazu mają kwestie techniczne - tło, scenografia?

video

Jak przygotować brief dla influencera?

video

Jak wyeksponować markę w filmie?

video

Dlaczego warto produkować webinaria?

video

Jak wideo może przyspieszyć zakup skomplikowanego rozwiązania?

video

Jak utrzymać uwagę odbiorcy w wideo eksperckim?

video

Jak zabrać się do tworzenia kanału wideo?

video

Czy trema może być usprawiedliwieniem słabego występu?

video

Jak zatrzymać uwagę widza?

video

Jak nagrać pigułkę wiedzy i do czego ją wykorzystać?

video

Kryteria udanego live'a według Kamili Rowińskiej

video

Jak za pomocą wideo budować ekspercki charakter marki?

Dlaczego warto produkować wideo w wysokiej jakości? - Kamila Rowińska

video

Jak uzyskać wysoką konwersję podczas webinarów? - Kamila Rowińska

video

Jak znaleźć w formie osoby, które będą chciały nagrywać wideo?

video

Jakie są wskaźniki sukcesu w live'ach premier produktów Canona?

video

Jakie są wyzwania produkcji w studiu green screen?

video

Jak zbudować wiarygodność w przekazie wideo?

video

Co lubi w nas kamera?

video

Jakim językiem mówić w przekazach wideo?

video

Jak rozpocząć współpracę z influencerem?

video

Współpraca marki z influencerem - uwaga na niebezpieczeństwo!

video