Do czego wykorzystać video marketing?
Generuj wysokojakościowe leady
Video marketing spójny z lejkiem marketingowym to szansa na zwiększenie konwersji z działań. W efekcie skrócisz proces sprzedaży i liczbę sfinalizowanych transakcji.
Zwiększ świadomość marki
Twórz merytoryczne i użyteczne treści tak, aby odbiorcy chcieli wracać po kolejną porcję wiedzy. Klienci mają dość inwazyjnych i perswazyjnych komunikatów. Reagują na nie mechanicznie – wyłączając je i blokując.
Buduj ekspercki wizerunek
Wybierz najbardziej przyjazną formę dzielenia się wiedzą - postaw na wideo i nadaj marce ludzką twarz. Cztery razy więcej klientów woli obejrzeć film, niż czytać.
Prowadź angażujący dialog
Tworzenie merytorycznych i wciągających treści pozwala budować lojalność i zaangażowanie. To prowadzi do działań sprzedażowych oraz pozyskania informacji zwrotnej. Dzięki temu na bieżąco kształtujesz komunikację marketingową, idealnie dostosowaną do potrzeb odbiorców.
Przechwyć ruch z social media
Video marketing to obecność na You Tube - drugiej największej przeglądarce. Widoczność w social media w formie wideo np. zwiastunów, pozwala przekierować ruch na Twoją witrynę, gdzie nastąpi pełna konsumpcja treści i kolejne działania.
Edukuj klientów
Video marketing to uświadamianie i rozwijanie potrzeb klientów. Dziel się wiedzą. Pomóż im zrozumieć, jak Twoje produkty i usługi wpłyną na rozwój ich biznesu. Bądź partnerem w biznesie i najlepszym źródłem wiedzy.
Poznaj formaty wideo, które zwiększą skuteczność działań marketingowych
WEBINAR
To video marketing realizowany na żywo. Celem jest zbieranie leadów, dzielenie się wiedzą i angażowanie odbiorców. WIĘCEJ
PIGUŁKI WIEDZY
Esencja wiedzy zamknięta w lapidarnej i atrakcyjnej formie. Dają szybką odpowiedź na pytania intrygujące Twoich odbiorców.
FACEBOOK LIVE STREAMING
Nie smartfon, a wielokamerowo z realizatorem wizji. Buduj zasięg i zaangażowanie wśród fanów marki oraz ich znajomych.
YOU TUBE LIVE STREAMING
Transmisje na kanał marki na YT - jedno i wielokamerowe. Docieraj z przekazem live do grona subskrybentów.
WYWIADY
Rozmowa z klientem o efektach wdrożenia naszego produktu jest najlepszym dowodem naszej wiarygodności.
EKSPERCKIE DEBATY ONLINE
Zaproś klientów, ekspertów wewnętrznych i zewnętrznych. Inicjuj dyskusje, które budują eksperckość marki.
CUSTOMER SUCCESS STORY
Prezentacja historii klienta, który dzięki nam osiągnął swój cel, buduje wizerunek firmy i pozwala pochwalić się osiągnięciami.
TESTIMONIALE
Budują wiarygodność i prezentują działanie firmy z perspektywy klienta. Wideo pokazuje to, czego tekst nie jest w stanie oddać.
EXPLAINER WIDEO
Krótki film, który tłumaczy skomplikowane rzeczy w prosty sposób. Najczęściej o nowych produktach, usługach, procesach.
PREZENTACJA RAPORTU
Atrakcyjne przedstawienie wyników badań i wniosków podkreśli eksperckość raportu i ułatwi jego dystrybucję.
PORADNIKI
Dzielenie się wiedzą w kontekście świadczonych usług/produktów. Często występuje product placement.
TELEWIZJA INTERNETOWA
Kanał wideo pod własną domeną to połączenie działań content marketingowych z budowaniem bazy i pozyskiwaniem leadów.
Zawsze jest dobry czas na rozmowę. Pomożemy Ci wybrać najlepszy format wideo.
Zadzwoń 794 700 307
Nasze studio to komfortowe warunki nagrań i live streamingu

STUDIO GREEN SCREEN
60 m2 studio wyposażone w kamery 4K, prompter, mikroporty, system podwieszanego oświetlenia i ekranów podglądowych na czat i prezentacje.

WIRTUALNE TŁA I OPRAWA GRAFICZNA
Wykorzystanie atrakcyjnej oprawy graficznej (wirtualne tło, infografiki - animowane, 2D, 3D) nie tylko podnosi walory estetyczne odbioru treści, ale wzmacnia skuteczność przekazu.

DORADZTWO - KOORDYNACJA - PRODUKCJA
Dobór odpowiedniego formatu, przygotowanie scenariusza, opracowanie tekstów na prompter, przygotowanie do live'a i nagrania - ubiór, kontakt z kamerą, gestykulacja, reżyseria nagrania.
Nasze Technologie
Live streaming. Hosting. Video CMS
Streameus - Video CMS
Telewizja korporacyjna lub kanał wideo z opcją płatnego dostępu do treści pod własną domeną. To funkcjonalności przydatne z perspektywy korporacyjnej i twórców treści, których nie posiada FB i YT.
Wideo w 5 jakościach i na wszystkich urządzeniach
Smartfon, tablet, laptop, desktop - nasz player odtwarza wideo na wszystkich urządzeniach, automatycznie dostosowując się do przepustowości łącza z którego korzysta urządzenie.
Serwery strumieniowe
Posiadamy własną fizyczną infrastrukturę w Polsce z najniższym czasem dostępu. Dostarczamy również dedykowane serwery strumieniowe do transmisji w wewnętrznych sieciach korporacyjnych.
Interakcja podczas wydarzeń live
Sondy, ankiety, przyciski call to action, autorski czat z dodatkowymi funkcjami. Interakcja z użytkownikami podczas webinarów, spotkań online, to obowiązkowy element scenariusza produkcji live.
Transmisje online na You Tube i Facebook live
Transmisje online na Facebook'a i You Tube - realizowane z dowolnej liczby kamer Full HD. Transmisje online do social media pozwalają budować duży zasięg wydarzeń.
System pay per view
Posiadamy autorski zautomatyzowany system płatnego dostępu do VoD i transmisji.
Posłuchaj praktyków. Dlaczego wykorzystują wideo?
Co mówią o nas klienci?
Mariusz BorkowskiNaturalnie i z przyjemnością dzielą się wiedzą. Proponują rozwiązania, uprzedzają o zagrożeniach - uniknęliśmy wielu problemów i byliśmy spokojni podczas transmisji, a projekt został zrealizowany w sposób, o którym marzy każdy organizator. Wiedza z pogranicza kilku obszarów - komunikacji, marketingu, streamingu, produkcji – którą łączy TVIP w kompetencję doradczą, buduje nowy wymiar realizacji projektów wideo.
Zespół Nowoczesnych Kanałów Komunikacji, ADAMED
Maciej OrłośJestem pod wielkim wrażeniem studia TVIP: nowoczesna technologia, nagłośnienie, oświetlenie, kamery, green screen. Jest to idealne miejsce do profesjonalnych produkcji biznesowych – marketingowych, szkoleniowych oraz realizacji na żywo.
Dziennikarz telewizyjny, trener wystąpień publicznych
Gabriela NadczukNagrywamy webinaria od 10 lat i robimy ich coraz więcej. Widzimy przełożenie na sprzedaż. Usługa TVIP jest to taki consulting w zakresie wideo. Cenimy sobie doradztwo w zakresie organizacji, profesjonalną oprawę, wysoką jakość techniczną oraz świetną komunikację i atmosferę.
Dyrektor Marketingu COMARCH ERP
Krzysztof HornickiWebinar to skuteczna forma edukacji i budowania relacji z klientami. Robimy je od początku z TVIP. Posiadają profesjonalne studio green screen do produkcji webinarium i całe zaplecze techniczne. Zawsze można liczyć na praktyczne wskazówki typu jak siedzieć i w co się ubrać. Nie wyobrażamy sobie robić tego inaczej.
Dyrektor Działu Doradztwa Środowiskowego INTERSEROH
STREFA WIEDZY
Jeśli nie masz czasu na oglądanie, po prostu zadzwoń do nas: 794 700 307
Zasada tworzenia krótkich materiałów wideo

Od czego zacząć wideo marketing w firmie B2B?

Jak wideo skraca cykl zakupowy klienta?

Przepis Tomasza Kammela na udany content marketing

Czego marki mogą się nauczyć od ludzi telewizji?

Do czego wykorzystać green screen w produkcjach biznesowych?

Jaki wpływ na konwersję w marketingu ma wideo?

Jak zrealizować webinar i pozyskać wartościowe leady?
Zobacz przykłady wideo dla każdego poziomu lejka marketingowego.

Webinaria - zjedź na pas szybkiego ruchu w dogrzewaniu leadów.
Co jest najważniejsze w storytellingu i scenariuszu?

Pierwsze kroki w produkcji wideo - wskazówki Kamili Rowińskiej

Kogo nie nagrywać?

Jak pozyskiwać leady na webinar?

Jak pokonać lęk przed kamerą?

Na czym polega magia wideo?

Jak przygotować tekst na prompter?

Na ile emocji można sobie pozwolić w komunikacji z klientami?

Jak budować zasięg na You Tubie?

Kiedy wiadomo, że film jest sukcesem albo porażką?

Jaki jest klucz do popularności na You Tubie?

Webinar – poznaj doświadczenia praktyków z korporacji
Jak tworzyć wideo z eksperckimi treściami?

Jak tworzyć przekazy marketingowe?

Jak się przygotować do udzielenia wywiadu?

Jak się przygotować do udziału w debacie?

Jak się przygotować do webinaru?

Jak zwiększyć konwersję w content marketingu?

Pierwsze kroki w produkcji webinarów

Jakie wykorzystać wideo w biznesie szkoleniowym? - Kamila Rowińska

Skąd czerpać inspiracje do tworzenia wideo? - Kamila Rowińska

Jak nagrać wideo z udziałem eksperta?

Jak tworzyć przekazy do różnorodnych archetypów osobowości?

Jakie możliwości daje produkcja w studiu green screen?

Ile kosztuje produkcja wirtualnego wydarzenia?

Jak przeżyć pierwszy raz przed kamerą?

Co składa się na wizerunek osoby nagrywającej wideo?

Kiedy i jak używać promptera?

Jaki wpływ na skuteczność przekazu mają kwestie techniczne - tło, scenografia?

Jak przygotować brief dla influencera?

Jak wyeksponować markę w filmie?

Dlaczego warto produkować webinaria?

Jak wideo może przyspieszyć zakup skomplikowanego rozwiązania?

Jak utrzymać uwagę odbiorcy w wideo eksperckim?

Jak zabrać się do tworzenia kanału wideo?

Czy trema może być usprawiedliwieniem słabego występu?

Jak zatrzymać uwagę widza?

Jak nagrać pigułkę wiedzy i do czego ją wykorzystać?

Kryteria udanego live'a według Kamili Rowińskiej

Jak za pomocą wideo budować ekspercki charakter marki?
Dlaczego warto produkować wideo w wysokiej jakości? - Kamila Rowińska

Jak uzyskać wysoką konwersję podczas webinarów? - Kamila Rowińska

Jak znaleźć w formie osoby, które będą chciały nagrywać wideo?

Jakie są wskaźniki sukcesu w live'ach premier produktów Canona?

Jakie są wyzwania produkcji w studiu green screen?

Jak zbudować wiarygodność w przekazie wideo?

Co lubi w nas kamera?

Jakim językiem mówić w przekazach wideo?

Jak rozpocząć współpracę z influencerem?

Współpraca marki z influencerem - uwaga na niebezpieczeństwo!

Co możemy dla Ciebie zrobić?
Zapraszamy do kontaktu
TVIP Sp. z o.o.
Studio 1 i 2 ul. Racjonalizacji 5, Warszawa 02-673
Studio 3 ul. Cybernetyki 19B, Warszawa 02-677
NIP 113-286-90-43
tel. 22 487 97 60
tel. 794 700 307
tel. 605 319 228
Copyright 2020 TVIP ©