Honorata_500x680

Honorata Gawlas

CEO

email: hgawlas@tvip.pl

Od 12 lat kieruje TVIP. Jej zawodową pasją jest odkrywanie tego, co działa lepiej. Nie lubi kabli i case'ów, ale uwielbia kiedy technologia służy człowiekowi. Dlatego marketing, komunikacja i edukacja to jej perspektywa ulepszania świata i rozwijania firmy. Absolwentka Polonistyki (Uniwersytet Jagielloński), Katedry Fortepianu (Akademia Muzyczna w Krakowie) i studiów MBA (WSB/Franklin University). Prywatnie poszukuje piękna zamkniętego w prostocie Mozarta, harmonii Brahmsa i liryzmie Rachmaninowa.

Dominik_500x680

Dominik Twardowski

CTO

email: dtwardowski@tvip.pl

Dostarcza rozwiązania i rozwiązuje problemy - te trudne od razu, a niemożliwe po chwili namysłu. Pomysłodawca i autor rozwiązań TVIP z zakresu streamingu, aplikacji webowych i platform serwerowych. Absolwent Elektrotechniki na Politechnice Krakowskiej. Inżynier - pasjonat. Technikalia produkcyjne i sprzętowe nie kryją przed nim żadnych tajemnic. Wieszcz Linuxa i czystego kodu. Prywatnie, kiedy wyjdzie z zawodowego matrixa, zgłębia tajemnice światów sci-fi.

Kasia_500x680

Katarzyna Szumowska

Project Coordinator

email: kszumowska@tvip.pl

Odpowiada za koordynację projektów w TVIP. Z energią i entuzjazmem podejmuje każde wyzwanie. Lubi mówić dużo i często. Nie wyobraża sobie życia bez kontaktu z ludźmi. Empatia to jej drugie imię. Ogarnia chaos i panuje nad timingiem. Od 13 lat związana z produkcją i postprodukcją wideo. Studiowała Reżyserię i Kierownictwo Produkcji Filmowej na warszawskiej Akademii Filmu i Telewizji. Lubi się uczyć i podejmować nowe wyzwania. Prywatnie miłośniczka sztuk walki, motoryzacji i sportów ekstremalnych.

Szukamy brzmienia, które zestraja Twoje cele biznesowe z perspektywą Twoich klientów i pracowników.

Za pomocą wideo tworzymy związek między tym, co reprezentujesz, a tym czego oni potrzebują.

Łączymy kompetencje z kilku obszarów, aby doradzać, tworzyć rozwiązania i wdrażać procesy podnoszące skuteczność marketingu, komunikacji i edukacji.

Zespół

Posiadamy kompetencje łączące rozumienie potrzeb i wyzwań marketingu B2B, komunikacji i rozwoju pracowników ze zdolnością projektowania i dostarczania dedykowanych rozwiązań wykorzystujących wideo. Nasz zespół tworzą osoby z ponad 10-letnim doświadczeniem w zarządzaniu produkcją filmów, realizacją live streamingów, a także operatorzy, montażyści, graficy.

Zasoby

Własne studio green screen na warszawskim Mokotowie wyposażone jest w sprzęt umożliwiający produkcję na najwyższym poziomie, w komfortowych warunkach: 2 studia, kamery i miksery 4K, system podwieszanych ekranów i oświetlenia, mikroporty, reżyserka i chilloutowa strefa gości z pyszną kawą. Posiadamy własną infrastrukturę serwerów strumieniowych zlokalizowaną w Polsce w Data Center Atman.

Doświadczenie

12 lat pracy w środowisku dużych marek, instytucji kultury i organizacji rządowych. Realizacja transmisji online i produkcja wideo dedykowanego do internetu sprawiają, że jesteśmy partnerem, który może mieć strategiczny wpływ na wyniki Twojej pracy. Wciąż szukamy nowych wyzwań i możliwości rozwoju.

Webcaster

Serwis edukacyjno-biznesowy dla marketerów, specjalistów komunikacji i rozwoju. Jednocześnie jest wizytówką naszego autorskiego rozwiązania - Streameus, systemu zarządzania wideo: www.webcaster.pl

Chcesz z nami pracować?

Opis:
- tworzenie strategii wideo i content marketingowych dla klientów B2B,
- prowadzenie działań content marketingowych,
- opracowanie koncepcji i scenariuszy produkcji dla różnych formatów wideo,
- przygotowanie planów promocji i dystrybucji contentu,
- mierzenie wyników prowadzonych działań i przygotowywanie raportów

Wymagania:
- min. 2-letnie doświadczenie w tworzeniu strategii content marketingowych,
- doświadczenie w marketingu B2B,
- praktyczna znajomość narzędzi e-marketingu w kontekście skutecznej promocji i dystrybucji contentu,
- duża sprawność w redagowaniu tekstów, scenariuszy, postów, mailingów,
- znajdowanie konkretnych zastosowań dla wideo w marketingu, komunikacji i edukacji,
- kreatywność oraz wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne i organizacyjne

Jeśli specjalizujesz się w konkretnej branży, koniecznie napisz nam o tym i prześlij link do zrealizowanych projektów.

Opis stanowiska:
– skuteczne pozyskiwanie klientów B2B,
– nawiązywanie kontaktów i budowanie relacji z klientami B2B,
– udział w tworzeniu strategii sprzedaży

Wymagania:
– min. 2-letnie doświadczenie w sprzedaży i marketingu B2B,
– wysokie umiejętności komunikacyjne,
– silna orientacja na wyniki, inicjatywa i zaangażowanie,
– wiedza z zakresu marketingu B2B, content marketingu, digital marketingu, komunikacji,
– rozumienie i znajdowanie konkretnych zastosowań dla wideo w marketingu, komunikacji i edukacji

Opis stanowiska:
– współpraca przy realizacji transmisji internetowych z eventów w Warszawie i na terenie Polski,
– montaż i obsługa sprzętu audio-wideo (kamery, mikser wideo i audio, multimedia, okablowanie)

Wymagania:
– minimum 3-letnie doświadczenie w pracy operatorskiej,
– biegła obsługa kamer,
– wysoka kultura osobista, komunikatywność, punktualność,
– dodatkowym atutem będzie posiadanie kamery ze złączami HD SDI

Opis:
– obsługa studia green screen w zakresie: ustawiania planów, przygotowania sprzętu (kamery 4K, mikser 4K, mikroporty, oświetlenie), modyfikacji projektów wirtualnego tła,
– kluczowanie na żywo i w postprodukcji,
– realizacja obrazu podczas transmisji i nagrań,
– montaż i postprodukcja (korekta kolorów, belki, animowane infografiki, grafika 2D, intro itp.)

Wymagania:
– znajomość obsługi kamer, mikrofonów, mikserów audio i video,
– umiejętność kluczowania i ustawiania oświetlenia w studiu,
– bardzo dobra znajomość pakietu Adobe, szczególnie After Effects, Photoshop i Premiere,
– wysoka kultura osobista i komunikatywność